Moi!! Minä olen Musa, musiikin keiju Melodystä!! Olen juhlaihminen ja rakastan iloisia juhlia!! Osaan luoda ultraäänipurkauksia ja erilaista musiikkia. Tanssiminen on myös yksi intohimoistani, ja Layla on hyvä tanssipari!! Pixieni on Tune, hyvien tapojen pixie. Parhaat kamuni ovat Tecna ja Layla ja poikaystäväni on Riven!! Olen 19 vuotta ja olen syntynyt 30.5. Äitini kuoli kun olin pieni mutta isä on elossa. Haaveilen laulajan urasta ja pidin viime vuonna punalähteellä konsertin Stellan kanssa.
Teksti tähän, mutta koodinäkymässä!
MOI MÄ TEIN MUUSASTA SIVUN TOIVOTTAVASTI SEON HYVÄ. <3

Teksti tähän, mutta koodinäkymässä!
MOI MÄ TEIN MUUSASTA SIVUN TOIVOTTAVASTI SEON HYVÄ. <3

